River Kwai -> Bangkok -> Chiang Mai

15 juli 2019 - Thailand, Thailand

Goeiemorgen vanuit ons geweldige huisje op de River Kwai! Het was echt super gaaf hier! We moesten vroeg opstaan maar de watervallen waren zeker de moeite waard! We zijn naar de Erawan Falls geweest. Dit is een heel groot natuurgebied met onder andere watervallen. Er waren 7 verdiepingen. Wij zijn tot en met de 5e verdieping gekomen en hebben hier lekker gezwommen. Ook zijn we bij een andere verdieping het water in gesprongen. Je kon eigenlijk wel bij elke verdieping zwemmen, er zaten alleen knabbelvisjes 😂. Er waren grote vissen en ook kleintjes. Ze kwamen meteen op je af. De watervallen waren echt super mooi en het water was ook hartstikke lekker!!

Na de watervallen zijn we weer verder gereden in het busje naar Bangkok. Om 18:10 vertrok onze trein naar Chiang Mai. Onderweg zijn we nog gestopt om te lunchen (was erg lekker!). Op het treinstation hebben we afscheid genomen van Tammy, de beste gids die we konden wensen. Ze was echt geweldig! In de trein zaten stoelen en daarboven hing een uitklap bed en de stoelen kon je ook uitvouwen tot een bed. Dit was natuurlijk hartstikke fijn en de bedden werden helemaal voor je opgemaakt. Het enige nadeel was dat het bed heel hard was en de lichten aan bleven. Het was een leuk avontuur zo met de trein maar het blijft denk ik bij 1x😂.