River Kwai

14 juli 2019 - River Kwai Floatel, Thailand

Vandaag gewoon een rustige dag, lekker aan de rivier. De dag begonnen met uitslapen. Later zijn papa en Dahnee op onderzoek uitgegaan op de berg achter ons. We hadden in gedachten om een fiets daar te pakken en daar een beetje rond te gaan fietsen. Maar dat plan eindigde al toen we de fietsen niet konden vinden. Toen zijn we weer terug gelopen en daarna de andere kant op naar de grot. Hier moest je 300 Baht entree betalen dus we zijn de grot niet in geweest. Daarna zijn we weer terug gelopen en kwamen we langs mon village. We wisten niet wat het was en zijn erheen gelopen om te kijken.  Het was een dorpje waar gewoon mensen wonen. Het was allemaal oud en de huisjes waren van stro en hout. Overal liepen kippen rond. Het was wel leuk om even doorheen te wandelen.

Daarna zijn papa, Dahnee en Inze gaan zwemmen in de rivier. Later hebben we geluncht, spelletje gedaan, gerelaxt, nog even gezwommen en daarna weer gegeten. Mama heeft ook nog van een lekkere massage genoten.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. J van Van Schijndel (opa):
    14 juli 2019
    Mooi de omgeving verkend, massage moeder lijkt me heerlijk hoor het wel hoe dat is geweest.