Ik vlieg door de jungle!

22 juli 2019 - Chiang Mai, Thailand

Vandaag zijn we naar een zipline park gegaan. Ziplinen door de natuur, super leuk!

Er waren drie routes, brons, zilver en goud. Inze en ik hebben goud gedaan en papa en mama brons.  Brons en goud startten tegelijk. Goud was eigenlijk brons en zilver bij elkaar. Nadat we brons hadden afgemaakt zijn papa en mama koffie gaan drinken en Inze en ik zijn doorgegaan. Bij het begin van zilver stond een best grote groep dus ik dacht oh nee, dat wordt lang wachten. Je moest namelijk na elke zipline wachten. Maar de twee mannen met wie we ook brons gedaan hadden, namen ons gewoon mee langs de groep en we deden in sneltreinvaart het parcours zilver. Soms ging Inze samen met zon begeleider en soms ik ook. Één keer mochten Inze en ik ook samen. Het was echt super leuk.

In totaal hebben we 3 keer geabseilt. 2 keer bij brons en 1 keer, 40 meter naar beneden bij zilver. Je moest ‘gewoon’ van een platform af springen, het gaf echt een enorme kick!

Na een bakje koffie drinken en lunchen, zijn we in het busje weer teruggebracht naar het hotel. Hier hebben we lekker wat gerelaxt en gezwommen. ‘s Avonds zijn we eerst naar het oude centrum van Chiang Mai gegaan, maar dit was niks. We zijn toen terug gelopen naar Maya, shopping mall. Hier hebben we weer lekker gegeten en daarna terug naar het hotel gegaan.

1. Astrid:
    22 juli 2019