Hoi Chiang Mai

16 juli 2019 - Chiang Mai, Thailand

Vanochtend om 7u kwamen we aan op het treinstation. Ik had redelijk geslapen maar de rest niet echt. Zoals ik al eerder zei, once in a lifetime. We werden keurig opgehaald door een busje en naar ons hotel gebracht. Pff, lekker douchen dachten we maar helaas konden we de kamer nog niet op. We zijn toen lekker aan het zwembad gaan liggen want we hadden de zwemkleding toch in de tas voor de watervallen. Het water was heerlijk en ook hier zit het zwembad niet op de begane grond. Er zijn twee zwembaden en allebei op de derde verdieping. Uiteindelijk mochten we rond 12u de kamer in en hebben we lekker een douche genomen.

Na het douchen zijn we naar Maya gelopen, een shopping mall die zowat om de hoek ligt. Hier hebben we lekker Amerikaans gegeten want we hadden allemaal geen zin in rijst. Inze en papa hadden een kleine pizza besteld, mama een medium en ik had tomaat met mozzarella besteld met de bedoeling dat ik wat stukjes pizza van mama op zou eten. Toen we de pizza’s kregen vielen onze monden wel even open. Oeps, die waren wel heel groot. We dachten dat we nooit alles op zouden krijgen maar uiteindelijk waren alle bordjes leeg en onze buikjes weer vol.

Weer aangekomen bij hotel zijn we weer het water ingesprongen en hebben we wat gerelaxt. ‘s Avonds zijn we bij the salad concept gaan eten. Alles was hier gezond. Je kon zelfs geen frisdrank bestellen! Het eten was wel erg lekker!

‘s Avonds zijn we vroeg ons bed in gekropen om uit te rusten voor de volgende dag, wat een superleuke dag beloofd te worden!

1. J van Van Schijndel (opa):
    18 juli 2019