Bangkok dag 2

12 juli 2019 - Baiyoke Tower II, Thailand

Vandaag konden we zelf bepalen wat we gingen doen, een vrije dag dus. We zijn begonnen met lekker uitslapen en dan rustig ontbijten. Daarna zijn we gaan zwemmen. We zijn lang bij het zwembad geweest tot we op een gegeven moment honger kregen. We zijn toen terug naar de kamers gegaan en hebben ons omgekleed. Weer fris en fruitig zijn we naar de Starbucks om de hoek gelopen en hebben hier een lekkere koffie op met een muffin.

Later zijn we op de kamer een beetje gaan opruimen, we gaan morgen weer weg uit dit hotel. Om 16:00 zijn we met de taxi naar een van de hoogste gebouwen van Thailand gereden. Het was heel erg druk op de weg en we hebben over de vrij korte afstand wel 45 minuten gedaan. Toen we bij de toren aankwamen gingen we eerst een stukje over de markt lopen, we dachten namelijk dat we er nog niet in mochten. Op de markt was het heel druk. Overal reden auto’s, motoren, scooters en liepen mensen met van alles en nog wat, wat in de kraampjes zou komen te staan, de markt was nog aan het opbouwen.

Uiteindelijk zijn we toch maar de toren ingegaan en kwamen we erachter dat we toen al konden eten. Het was een heel groot buffet met verschillende dingen. We aten aan een tafel die naast het glas zat. We zaten op de 74e verdieping waar we uitzicht hadden over Bangkok. Het was heel gaaf om te zien!

Tegen het einde van het diner, zagen we al dat het donkerder werd en de stad werd verlicht. Eenmaal helemaal boven in de toren, was het buiten helemaal donker geworden en waren de gebouwen verlicht. Het was zo mooi! Je stond op een ronddraaiend platform en zag zo dus elke keer een ander stukje van Bangkok. We hebben zeker van deze dag genoten!

1. Tante Lon:
    Ohh geweldig alles te lezen dahnee. Ik geniet helemaal mee vanuit Tenerife 😍
  2. J van Van Schijndel (opa):
    12 juli 2019
    Leuk verslag zie er naar uit naar het volgende, de foto's waren heel mooi.
  3. Tante nicole:
    12 juli 2019
    Leuk om zo mee te reizen met jullie!
  4. Oma José .:
    12 juli 2019
    Leuk, om ons mee te laten genieten vd verhalen.